13 sty 2014

Pasta z zielonego groszku

Coś mnie i moich bliskich pomalutku rozbiera, więc zaszła konieczność zażycia naturalnego antybiotyku w postaci czosnku, a że dzieci nie specjalnie przepadają za nim w normalnej postaci, postanowiłam wykorzystać go do wyprodukowania pasty z zielonego groszku.

























Składniki:
  •  200 gram groszku zielonego,
  • 1 cebula,
  • 3 ząbki czosnku,
  • 2 łyżeczki oliwy,
  • 1 łyżka soku z cytryny,
  • sól, pieprz, czerwona słodka papryka w proszku (do smaku),
  • 125 gram białego sera półtłustego.


Wykonanie:
  • groszek wrzuciłam do wrzącej wody i gotowałam, aż będzie miękki.
  • Cebulę drobno pocięłam i zeszkliłam na oleju.
  • Czosnek zmiażdżyłam i posypałam solą.
  • Odcedzony i wystudzony groszek wrzuciłam do blendera wraz z czosnkiem, cebulą, sokiem z cytryny i serkiem i wszystko utarłam razem na gładką masę.
  • Masę groszkowo- serową doprawiłam do smaku przyprawami.


Pasta z groszku zielonego wybornie smakuje z grzankami z chleba razowego, bądź wieloziarnistego.

Przepis dodaję do akcji:

Domowy Wyrób

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...